Renault Trafic Зміст Renault Trafic I (1981–2001) | Renault Trafic II (2001-2014) | Renault Trafic III (2014-наш час) | Зноски | Навігаційне менюКаталог Renault TraficWymiary i masy Renault Trafic – poznaj podstawowe wymiary i masy dla samochodów Renault TraficRenault TRAFICКак мы тестировали Renault Trafic 2016Renault Traficвиправивши або дописавши їїрр
Автомобілі RenaultМікроавтобусиФургони
укр.мікроавтобусиRenault1981Передньопривіднимифургонами1980фургонимікроавтобусишасізадньопривідні1985повнопривіднікгкузовамм1984літровогоКПП198719871989199219972001«Фургон року»2002кузовомтммдизельні двигуник.с.бензиновийВеликій БританіїзаводівGeneral MotorsЛутоніVauxhall VivaroOpel VivaroNissan PrimastarІспанії200520072014
Renault Trafic
Перейти до навігації
Перейти до пошуку
Renault Trafic | |
---|---|
Renault Trafic 3 | |
Виробник | Renault |
Роки виробництва | 1981- |
Попередник(и) | Renault Estafette |
Клас | мікроавтобус |
Renault Trafic (укр. Рено Трафік) — це мікроавтобуси, які компанія Renault випускає в Європі з 1981 року.
Зміст
1 Renault Trafic I (1981–2001)
1.1 Двигуни
2 Renault Trafic II (2001-2014)
2.1 Двигуни
3 Renault Trafic III (2014-наш час)
3.1 Двигуни
3.2 Версії кузова
4 Зноски
Renault Trafic I (1981–2001) |
Renault Trafic І | |
---|---|
Renault Trafic 1 (1981-1989) | |
Також називається | Opel Arena Tata Winger |
Роки виробництва | 1981-2000 1997-2000 (Opel Arena) |
Стиль кузова | мікроавтобус фургон шасі |
Довжина | 4337-4434 мм |
Ширина | 1905 мм |
Висота | 2037 мм |
Подібні | Fiat Talento Volkswagen Transporter Mercedes-Benz MB 100 Ford Transit Toyota Hiace ГАЗ Соболь |
Передньопривідними розвізними фургонами концерн Renault займається з кінця 1950-х років. Перше покоління автомобілів під назвою Trafic з'явилося в 1980 році.
До нього увійшли передньопривідні рамнонесучі фургони, мікроавтобуси, шасі-платформи та бортові вантажівки з індексом Т, рамні задньопривідні бортові вантажівки і шасі з кабіною під індексом Р, а з 1985 року - і повнопривідні мікроавтобуси і вантажівки з індексом V. Таким чином, моделі сімейства Renault Trafic поєднують в собі всі три типи сучасних компонувань. Крім типу приводу, сімейство ділиться ще на п'ять різних варіантів по повній масі і відповідно вантажопідйомності. Так, передньопривідні фургони Т800 мали повну масу 2100 кг і вантажопідйомність 800 кг, Т1000 - 2300 і 1000 кг, а Т1200 - 2700 і 1200 кг відповідно.
У задньопривідних вантажівок Р1300 вантажопідйомність 1275 кг (1450 кг), а у повнопривідних V - 2550-2700 і 1150-1300 кг залежно від типу кузова. Габаритні розміри короткобазного фургона: довжина 4542 мм, ширина 1905 мм, а висота 2018 (зі звичайною дахом) або 2424 мм (з «високої»), корисний об'єм відповідно 5,3 і 6,6 м3. При базі 3200 мм габаритна довжина зростає до 4942 мм, а місткість становить від 6,3 до 7,8 м3. У моделі 4х4 - 7,2 м3. Місткість мікроавтобуса, виконаного на основі короткобазого фургона, до восьми пасажирів. Задні двері виконані двостулковими. Половинки дверей розкриваються на 180 градусів. Навантажувальна висота від 475 мм у фургонів до 1060 мм у бортових вантажівок.
Двигуни встановлювали поздовжньо, що дозволило добитися хорошого завантаження переднього ведучого моста. Основним був карбюраторний 1,4-літровий 48-сильний, з 1984 року почалася установка потужнішого 1,65-літрового 65-сильного з 5-ступінчастою механічною КПП або 3-діапазонним автоматом, а з 1987-го з'явився 1,7-літровий 68-сильний двигун, а на повнопривідній моделі 2,0-літровий 82-сильний. Установка дизеля (2,1 л, потужність 65 л.с.) призвела до того, що з-за більш громіздкого силового агрегату довелося висунути вперед решітку радіатора.
У 1987 році модель Т1200 перейменували в Т1300 через збільшеної на 100 кг вантажопідйомності.
Перша істотна модернізація зовнішності Trafic проведена в 1989-му, тоді були змінені елементи передньої частини, зокрема: капот, крила, фари, решітка радіатора. Поліпшили конструкцію і обробку сидінь, шумоізоляцію кабіни, тоді ж у середньому на 100 кг підняли вантажопідйомність усіх моделей і дали їм нові індекси: Т900, Т1100 і Т1400. Основними силовими агрегатами стали дизельні: 1,9 л 61 к.с. і 2,5 л 76 к.с., а також 2,2-літровий інжекторний. Ще через рік на моделях в стандартному виконанні з'явився радіоприймач з вбудованими в двері динаміками і покращувана внутрішня обробка фургонів.
З 1992-го почали встановлювати центральний замок, а на моделі Т1100 з'явилася друга зсувні двері по лівому борту.
Загальна кількість варіантів з урахуванням різновидів двигунів, приводів і кузовів досягло 51.
У 1997 році зовнішність Trafic знову трохи відновили. Але це вже не змогло врятувати істотно застарілу модель.[1]
Двигуни |
Бензинові
- 1,4 л Cléon-Fonte
- 1,6 л Cléon-Alu
- 1,7 л F
- 2,0 л Douvrin
- 2,2 л Douvrin
Дизельні
- 1,9 л F:
- 2,1 л Douvrin
- 2,4 л 8140 Sofim
Renault Trafic II (2001-2014) |
Renault Trafic ІІ | |
---|---|
Роки виробництва | 2001-2014 |
Місце виробництва | Іспанія, Барселона Велика Британія, Лутон |
Стиль кузова | мікроавтобус фургон шасі |
Колісна база | L1 3098 мм L2 3498 мм |
Довжина | L1 4782 мм L2 5182 мм |
Ширина | 1904 мм |
Висота | H1 1955-1973 мм H2 2464-2465 мм[2] |
Вага | 1660-1969 кг |
Споріднені | Vauxhall Vivaro Opel Vivaro Nissan Primastar |
Подібні | Citroën Jumpy Peugeot Expert Fiat Scudo Volkswagen Transporter Hyundai H-1 Opel Vivaro Mercedes-Benz Vito Ford Transit/Ford Transit Custom Toyota Hiace/Toyota ProAce ГАЗ Соболь |
З 2001 року головним винуватцем комерційного успіху компанії Renault в секторі легких вантажівок важається друге покоління фургона Trafic, який удостоївся титулу «Фургон року» в 2002 р. Автомобіль має неповторну «футуристичну» зовнішність, яку йому надає оригінальне стилістичне рішення передньої частини кузова, хоча фактично Trafic являє собою досить простий і функціональний автомобіль з містким прямокутним кузовом. Його пропонують у п'яти базових варіантах: суцільнометалеві фургони повною масою до 2,8 т з однією або двома бічними дверима і корисною ємністю вантажного відсіку 5-8 м3, різною висотою розташування даху і внутрішньою довжиною 2,4-2,8 м, вантажопасажирські виконання з вантажним відсіком місткістю 1,2-6,0 м3 і мікроавтобуси на 7-9 пасажирів. Їх пропонують з двома розмірами колісної бази (3098 і 3498 мм) і двома варіантами вантажопідйомності - 1,0 та 1,2 т, а загальна кількість модифікацій досягає 30 варіантів. Для них призначені три дизельні двигуни - два 1,9-літрових і один 2,5-літровий 16-клапанний потужністю 82, 100 і 135 к.с. відповідно, а також один 120-сильний бензиновий. Найпотужніші виконання комплектують механічною 6-ступінчастою коробкою передач і тільки на 82-сильному фургоні пропонують 5-ступінчасту коробку. На замовлення встановлюють бічні надувні подушки безпеки, електричні склопідйомники, кондиціонер, бортовий комп'ютер, навігаційну систему, буксирний гак, кріплення на даху для багажу чи велосипедів.[3]
Випуск автомобілів Trafic налагоджений у Великій Британії на одному із заводів корпорації General Motors в Лутоні, де збирають також фургони Vauxhall Vivaro і Opel Vivaro. Під маркою Nissan Primastar їх випускають в Іспанії. Від уніфікованих з ним машин Renault Trafic відрізняється комплектацією, обробкою і набором додаткового обладнання, причому підготовкою замовних варіантів займається французька кузовна фірма Gruau.[3]
Новинкою 2005 року став найбільш комфортний 7-місний вантажопасажирський варіант Trafic Generation з двома кондиціонерами, що підігрівом сидінь, бічними надувними шторами безпеки, потужною аудіосистемою і холодильником. Другою новинкою для варіантів з 2,5-літровим дизелем стала автоматизована коробка передач Quickshift - варіант стандартної 6-ступінчастої коробки, здатний працювати як з ручним управлінням, так і в повністю автоматичному режимі. Для управління служить джойстик, за допомогою якого можна вибирати режим роботи і перемикати передачі, інформація про яких виводиться на інформаційне табло на панелі приладів. Крім того, у розпорядженні водія є перемикач вибору режиму рушання з місця - з повним навантаженням або в умовах недостатнього зчеплення коліс з дорогою. Коробка забезпечена двома електронними модулями для контролю за умовами руху і управління електрогідравлічним системою приводу зчеплення і механізму перемикання передач. Це дозволяє обійтися без педалі зчеплення, спростити управління автомобілем і підвищити його економічність на 8-10%.[3]
У 2007 році почалось виробництво оновленої версії фургона Trafic.
Двигуни |
- Бензинові
Двигун | Об'єм [см3 ] | Потужність [к.с.] ([кВт]) при об/хв | Крутний момент [Нм] при об/хв | Циліндри | Клапанний механізм | Розгін (с) 0-100 км/год | Максимальна швидкість км/год | Витрати пального (л/100 км) середні | Роки виробництва |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.0 16V | 1998 | 120 (88)/4750 | 190/3750 | Р4 | DOHC/16 | 14,5 | 160 | 10,3 | 2001-2007 |
2.0 16V | 1998 | 117 (86)/4700 | 186/3750 | Р4 | DOHC/16 | 14,5 | 160 | 10,3 | з 2007 |
- Дизельні
Двигун | Об'єм [см3 ] | Потужність [к.с.] ([кВт]) при об/хв | Крутний момент [Нм] при об/хв | Циліндри | Клапанний механізм | Розгін (с) 0-100 км/год | Максимальна швидкість км/год | Витрати пального (л/100 км) середні |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.9 dCi 80 | 1870 | 82 (60)/3400 | 190/2000 | Р4 | OHC/8 | 21,7 | 138 | 7,7 |
1.9 dCi 100 | 1870 | 100 (74)/3500 | 240/2000 | Р4 | OHC/8 | 16,5 | 155 | 7,7 |
2.0 dCi 90 | 1995 | 90 (66)/3500 | 240/1600 | Р4 | DOHC/16 | 19,0 | 145 | 7,9 |
2.0 dCi 115 | 1995 | 115 (84)/3500 | 290/1600 | Р4 | DOHC/16 | 15,0 | 160 | 7,9 |
2.5 dCi 135 | 2464 | 135 (99)/3500 | 310/1750 | Р4 | DOHC/16 | 15,2 | 165 | 8,6 |
2.5 dCi 150 | 2464 | 145 (107)/3500 | 320/1500 | Р4 | DOHC/16 | 13,5 | 170 | 8,7 |
Renault Trafic III (2014-наш час) |
Renault Trafic IІІ | |
---|---|
Renault Trafic 3 | |
Роки виробництва | 2014- |
Місце виробництва | Іспанія, Сандувіль Велика Британія, Лутон |
Стиль кузова | мікроавтобус фургон шасі |
Колісна база | L1 3098 мм L2 3498 мм |
Довжина | L1 4998 мм L2 5398 мм |
Ширина | 1956 мм |
Висота | 1971 мм |
Вага | 1661-1736 кг |
Споріднені | Fiat Talento Opel Vivaro Nissan NV300 |
Подібні | Citroën Jumpy Peugeot Expert Fiat Scudo/Fiat Talento Volkswagen Transporter Hyundai H-1 Opel Vivaro Mercedes-Benz Vito Ford Transit Custom Toyota ProAce |
Влітку 2014 року стартує продаж третього покоління Renault Trafic. Виробництво буде здійснюватись в Сандувілі. У виробництво вже інвестовано близько 230 мільйонів євро. Автомобіль комплектується дизельним двигуном 1.6 CDTI різної потужності.
Renault Trafic третього покоління доступний у двох варіантах довжини кузова та висоти даху при загальній вантажомісткості у 5.2 м3 та 8.6 м3 та максимальній вантажопідйомності до 1.269 кг. Можна обрати один з чотирьох доступних дизельних двигунів. Основою для усіх чотирьох послужив 1.6-літровий двигун dCi. Двигуни dCi 90 з 89 кінськими силами гальмівної потужності та dCi 115 з 113 конячками йдуть у комплексі з одинарними турбокомпресорами, а dCi 120 на 118 сил та dCi 140 на 138 – з двома турбінами для підвищення потужності. При змішаному циклі економічність становить 4.91 л/100км з двигуном на 118 конячок. Такі показники автоматично роблять його одним з найбільш економічних фургонів, з нині представлених на ринку. На вибір доступно три комплектації: Business, Business+ і Sport. Усі вони постачаються з: DAB радіо, Bluetooth, контролем стабільності, сталевою перегородкою кузова, системою дистанційного замикання дверей та розсувними бічними дверима. У комплектації Business+ буде додано: систему кондиціонування повітря, задні сенсори паркування та систему «Mobile Office» від Renault. Модель Sport додасть: колеса з литими дисками, систему супутникової навігації з сенсорним екраном та круїз-контроль[4].
Двигуни |
Модель | Об'єм | Потужність | Крутний момент | Комбінована витрата пального (л/100 км) |
---|---|---|---|---|
1.6 dCi | 1598 см³ | 66 kW (90 к.с.) при 3500 об/хв | 260 Нм / 1500 об/хв | 6,5 ("ECOFLEX" 6,11) |
1.6 dCi | 1598 см³ | 85 kW (115 к.с.) при 3500 об/хв | 300 Нм / 1750 об/хв | 6,5 |
1.6 dCi BITURBO | 1598 см³ | 88 kW (120 к.с.) при 3500 об/хв | 320 Нм / 1500 об/хв | 5,91 |
1.6 dCi BITURBO | 1598 см³ | 103 kW (140 к.с.) при 3500 об/хв | 340 Нм / 1750 об/хв | 6,5 (6,11) |
Версії кузова |
Кузов | Версія | Колісна база (мм) | довжина (мм) | Висота (мм) | Вага (кг) 1 | Повна маса (кг)1 |
---|---|---|---|---|---|---|
Kastenwagen | L1H1 | 3098 | 4998 | 1971 | 1661–1683 | 2740 - 2760 |
Kastenwagen | L1H2 | 3098 | 4998 | ~2500 | 1661–1683 | 2920 |
Kastenwagen | L2H1 | 3498 | 5398 | 1971 | 1691–1736 | 2960 - 3010 |
Kastenwagen | L2H2 | 3498 | 5398 | ~2500 | 1691–1736 | 2900 |
Doppelkabine | L1H1 | 3098 | 4998 | 1971 | 1805–1823 | 2740 - 2920 |
Doppelkabine | L2H1 | 3498 | 5498 | 1971 | 1860–1879 | 2920 - 2948 |
Combi | L1H1 | 3098 | 4998 | 1971 | 1665-1685 | 2740 - 2960 |
Combi | L2H1 | 3498 | 5398 | 1971 | 1690-1740 | 2845 - 2895 |
Зноски |
↑ Каталог Renault Trafic 08.11.2010
↑ Wymiary i masy Renault Trafic – poznaj podstawowe wymiary i masy dla samochodów Renault Trafic 10-07-2010
↑ абв Renault TRAFIC 10-07-2010
↑ Как мы тестировали Renault Trafic 2016. automoto.ua. Процитовано 2016-09-22.
Вікісховище має мультимедійні дані за темою: Renault Trafic |
Це незавершена стаття про автомобілі. Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її. |
« попередня — Автомобілі Renault, 1980-і – нині | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип | 1980-і | 1990-і | 2000-і | 2010-і | ||||||||||||||||||||||||||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | |
City car | 4 | Twingo I | Twingo II | |||||||||||||||||||||||||||||||
Twizy | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Supermini | Clio Symbol I/ Thalia | Symbol II/ Thalia | Symbol III | |||||||||||||||||||||||||||||||
5 / 7 | Super 5 | Clio I | Clio II | Clio III | Clio IV | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoé | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Small family car | 14 | 9 / 11 | 19 | Mégane I | Mégane II | Mégane III | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Large family car | 18 | 21 | Laguna I | Laguna II | Laguna III | |||||||||||||||||||||||||||||
Executive car | 20 / 30 | 25 | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Кросовер | Captur | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SUV | Koleos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini MPV | Modus | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Compact MPV | Scénic I | Scénic II | Scénic III | |||||||||||||||||||||||||||||||
Large MPV | Espace I | Espace II | Espace III | Espace IV | ||||||||||||||||||||||||||||||
Купе | Fuego | Avantime | Laguna Coupé | |||||||||||||||||||||||||||||||
Родстер | Spider | Wind | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Компактний мінівен / фургон | Express | Kangoo I | Kangoo II | |||||||||||||||||||||||||||||||
Фургон | Trafic I | Trafic II | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Master I | Master II | Master III |
|
Категорії:
- Автомобілі Renault
- Мікроавтобуси
- Фургони
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.396","walltime":"0.500","ppvisitednodes":"value":10359,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":82257,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":17784,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":18,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":2,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2634,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 283.234 1 -total"," 57.03% 161.517 4 Шаблон:Картка:Автомобіль"," 54.74% 155.031 4 Шаблон:Картка"," 31.28% 88.604 328 Шаблон:Картка/рядок"," 9.74% 27.592 1 Шаблон:Cite_web"," 9.27% 26.245 1 Шаблон:Commonscat"," 6.44% 18.254 2 Шаблон:Країна_з_прапорцем"," 6.20% 17.558 1 Шаблон:Tata_Motors"," 5.64% 15.964 3 Шаблон:Nobr"," 5.36% 15.188 2 Шаблон:ESP"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.013","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1188492,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1290","timestamp":"20190511210744","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Renault Trafic","url":"https://uk.wikipedia.org/wiki/Renault_Trafic","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0430u0441u043du0438u043au0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0456u0432 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2010-02-15T12:50:22Z","dateModified":"2019-05-11T21:07:44Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/2018_Renault_Trafic_SL27_Business%2B_Energy_1.6_Front.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":127,"wgHostname":"mw1258"););