Skip to main content

Renault Trafic Зміст Renault Trafic I (1981–2001) | Renault Trafic II (2001-2014) | Renault Trafic III (2014-наш час) | Зноски | Навігаційне менюКаталог Renault TraficWymiary i masy Renault Trafic – poznaj podstawowe wymiary i masy dla samochodów Renault TraficRenault TRAFICКак мы тестировали Renault Trafic 2016Renault Traficвиправивши або дописавши їїрр

Автомобілі RenaultМікроавтобусиФургони


укр.мікроавтобусиRenault1981Передньопривіднимифургонами1980фургонимікроавтобусишасізадньопривідні1985повнопривіднікгкузовамм1984літровогоКПП198719871989199219972001«Фургон року»2002кузовомтммдизельні двигуник.с.бензиновийВеликій БританіїзаводівGeneral MotorsЛутоніVauxhall VivaroOpel VivaroNissan PrimastarІспанії200520072014












Renault Trafic




Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.








Перейти до навігації
Перейти до пошуку










Renault Trafic

2018 Renault Trafic SL27 Business+ Energy 1.6 Front.jpg Renault Trafic 3
Виробник
Renault
Роки виробництва
1981-
Попередник(и)
Renault Estafette
Клас
мікроавтобус

Renault Trafic (укр. Рено Трафік) — це мікроавтобуси, які компанія Renault випускає в Європі з 1981 року.




Зміст





  • 1 Renault Trafic I (1981–2001)

    • 1.1 Двигуни



  • 2 Renault Trafic II (2001-2014)

    • 2.1 Двигуни



  • 3 Renault Trafic III (2014-наш час)

    • 3.1 Двигуни


    • 3.2 Версії кузова



  • 4 Зноски




Renault Trafic I (1981–2001) |
















Renault Trafic І

Renault trafic jaslo.jpg Renault Trafic 1 (1981-1989)
Також називається
Opel Arena
Tata Winger
Роки виробництва
1981-2000
1997-2000 (Opel Arena)
Стиль кузова
мікроавтобус
фургон
шасі
Довжина
4337-4434 мм
Ширина
1905 мм
Висота
2037 мм
Подібні
Fiat Talento
Volkswagen Transporter
Mercedes-Benz MB 100
Ford Transit
Toyota Hiace
ГАЗ Соболь


Renault Trafic 1 (1981-1989)




Renault Trafic 1 4Х4 (1989-1994)




Renault Trafic 1 (1994-2001)




Opel Arena (1997-2000)


Передньопривідними розвізними фургонами концерн Renault займається з кінця 1950-х років. Перше покоління автомобілів під назвою Trafic з'явилося в 1980 році.


До нього увійшли передньопривідні рамнонесучі фургони, мікроавтобуси, шасі-платформи та бортові вантажівки з індексом Т, рамні задньопривідні бортові вантажівки і шасі з кабіною під індексом Р, а з 1985 року - і повнопривідні мікроавтобуси і вантажівки з індексом V. Таким чином, моделі сімейства Renault Trafic поєднують в собі всі три типи сучасних компонувань. Крім типу приводу, сімейство ділиться ще на п'ять різних варіантів по повній масі і відповідно вантажопідйомності. Так, передньопривідні фургони Т800 мали повну масу 2100 кг і вантажопідйомність 800 кг, Т1000 - 2300 і 1000 кг, а Т1200 - 2700 і 1200 кг відповідно.


У задньопривідних вантажівок Р1300 вантажопідйомність 1275 кг (1450 кг), а у повнопривідних V - 2550-2700 і 1150-1300 кг залежно від типу кузова. Габаритні розміри короткобазного фургона: довжина 4542 мм, ширина 1905 мм, а висота 2018 (зі звичайною дахом) або 2424 мм (з «високої»), корисний об'єм відповідно 5,3 і 6,6 м3. При базі 3200 мм габаритна довжина зростає до 4942 мм, а місткість становить від 6,3 до 7,8 м3. У моделі 4х4 - 7,2 м3. Місткість мікроавтобуса, виконаного на основі короткобазого фургона, до восьми пасажирів. Задні двері виконані двостулковими. Половинки дверей розкриваються на 180 градусів. Навантажувальна висота від 475 мм у фургонів до 1060 мм у бортових вантажівок.


Двигуни встановлювали поздовжньо, що дозволило добитися хорошого завантаження переднього ведучого моста. Основним був карбюраторний 1,4-літровий 48-сильний, з 1984 року почалася установка потужнішого 1,65-літрового 65-сильного з 5-ступінчастою механічною КПП або 3-діапазонним автоматом, а з 1987-го з'явився 1,7-літровий 68-сильний двигун, а на повнопривідній моделі 2,0-літровий 82-сильний. Установка дизеля (2,1 л, потужність 65 л.с.) призвела до того, що з-за більш громіздкого силового агрегату довелося висунути вперед решітку радіатора.


У 1987 році модель Т1200 перейменували в Т1300 через збільшеної на 100 кг вантажопідйомності.


Перша істотна модернізація зовнішності Trafic проведена в 1989-му, тоді були змінені елементи передньої частини, зокрема: капот, крила, фари, решітка радіатора. Поліпшили конструкцію і обробку сидінь, шумоізоляцію кабіни, тоді ж у середньому на 100 кг підняли вантажопідйомність усіх моделей і дали їм нові індекси: Т900, Т1100 і Т1400. Основними силовими агрегатами стали дизельні: 1,9 л 61 к.с. і 2,5 л 76 к.с., а також 2,2-літровий інжекторний. Ще через рік на моделях в стандартному виконанні з'явився радіоприймач з вбудованими в двері динаміками і покращувана внутрішня обробка фургонів.


З 1992-го почали встановлювати центральний замок, а на моделі Т1100 з'явилася друга зсувні двері по лівому борту.


Загальна кількість варіантів з урахуванням різновидів двигунів, приводів і кузовів досягло 51.


У 1997 році зовнішність Trafic знову трохи відновили. Але це вже не змогло врятувати істотно застарілу модель.[1]



Двигуни |


Бензинові


  • 1,4 л Cléon-Fonte

  • 1,6 л Cléon-Alu

  • 1,7 л F

  • 2,0 л Douvrin

  • 2,2 л Douvrin

Дизельні


  • 1,9 л F:

  • 2,1 л Douvrin

  • 2,4 л 8140 Sofim



Renault Trafic II (2001-2014) |






















Renault Trafic ІІ

Renault Trafic ІІ
Роки виробництва
2001-2014
Місце виробництва
Іспанія Іспанія, Барселона
Велика Британія Велика Британія, Лутон
Стиль кузова
мікроавтобус
фургон
шасі
Колісна база
L1 3098 мм
L2 3498 мм
Довжина
L1 4782 мм
L2 5182 мм
Ширина
1904 мм
Висота
H1 1955-1973 мм
H2 2464-2465 мм[2]
Вага
1660-1969 кг
Споріднені
Vauxhall Vivaro
Opel Vivaro
Nissan Primastar
Подібні
Citroën Jumpy
Peugeot Expert
Fiat Scudo
Volkswagen Transporter
Hyundai H-1
Opel Vivaro
Mercedes-Benz Vito
Ford Transit/Ford Transit Custom
Toyota Hiace/Toyota ProAce
ГАЗ Соболь


Renault Trafic 2 (2001-2007)




Renault Trafic 2 після фейсліфту (з 2007)




Renault Trafic 2 після фейсліфту (з 2007)




Renault Trafic 2 з високим дахом (з 2007)


З 2001 року головним винуватцем комерційного успіху компанії Renault в секторі легких вантажівок важається друге покоління фургона Trafic, який удостоївся титулу «Фургон року» в 2002 р. Автомобіль має неповторну «футуристичну» зовнішність, яку йому надає оригінальне стилістичне рішення передньої частини кузова, хоча фактично Trafic являє собою досить простий і функціональний автомобіль з містким прямокутним кузовом. Його пропонують у п'яти базових варіантах: суцільнометалеві фургони повною масою до 2,8 т з однією або двома бічними дверима і корисною ємністю вантажного відсіку 5-8 м3, різною висотою розташування даху і внутрішньою довжиною 2,4-2,8 м, вантажопасажирські виконання з вантажним відсіком місткістю 1,2-6,0 м3 і мікроавтобуси на 7-9 пасажирів. Їх пропонують з двома розмірами колісної бази (3098 і 3498 мм) і двома варіантами вантажопідйомності - 1,0 та 1,2 т, а загальна кількість модифікацій досягає 30 варіантів. Для них призначені три дизельні двигуни - два 1,9-літрових і один 2,5-літровий 16-клапанний потужністю 82, 100 і 135 к.с. відповідно, а також один 120-сильний бензиновий. Найпотужніші виконання комплектують механічною 6-ступінчастою коробкою передач і тільки на 82-сильному фургоні пропонують 5-ступінчасту коробку. На замовлення встановлюють бічні надувні подушки безпеки, електричні склопідйомники, кондиціонер, бортовий комп'ютер, навігаційну систему, буксирний гак, кріплення на даху для багажу чи велосипедів.[3]


Випуск автомобілів Trafic налагоджений у Великій Британії на одному із заводів корпорації General Motors в Лутоні, де збирають також фургони Vauxhall Vivaro і Opel Vivaro. Під маркою Nissan Primastar їх випускають в Іспанії. Від уніфікованих з ним машин Renault Trafic відрізняється комплектацією, обробкою і набором додаткового обладнання, причому підготовкою замовних варіантів займається французька кузовна фірма Gruau.[3]


Новинкою 2005 року став найбільш комфортний 7-місний вантажопасажирський варіант Trafic Generation з двома кондиціонерами, що підігрівом сидінь, бічними надувними шторами безпеки, потужною аудіосистемою і холодильником. Другою новинкою для варіантів з 2,5-літровим дизелем стала автоматизована коробка передач Quickshift - варіант стандартної 6-ступінчастої коробки, здатний працювати як з ручним управлінням, так і в повністю автоматичному режимі. Для управління служить джойстик, за допомогою якого можна вибирати режим роботи і перемикати передачі, інформація про яких виводиться на інформаційне табло на панелі приладів. Крім того, у розпорядженні водія є перемикач вибору режиму рушання з місця - з повним навантаженням або в умовах недостатнього зчеплення коліс з дорогою. Коробка забезпечена двома електронними модулями для контролю за умовами руху і управління електрогідравлічним системою приводу зчеплення і механізму перемикання передач. Це дозволяє обійтися без педалі зчеплення, спростити управління автомобілем і підвищити його економічність на 8-10%.[3]


У 2007 році почалось виробництво оновленої версії фургона Trafic.



Двигуни |


  • Бензинові






























ДвигунОб'єм
[см3 ]
Потужність
[к.с.] ([кВт]) при об/хв
Крутний момент
[Нм] при об/хв
ЦиліндриКлапанний механізмРозгін (с)
0-100 км/год
Максимальна швидкість
км/год
Витрати пального
(л/100 км)
середні
Роки виробництва
2.0 16V1998120 (88)/4750190/3750Р4DOHC/1614,516010,32001-2007
2.0 16V1998117 (86)/4700186/3750Р4DOHC/1614,516010,3з 2007
  • Дизельні































































ДвигунОб'єм
[см3 ]
Потужність
[к.с.] ([кВт]) при об/хв
Крутний момент
[Нм] при об/хв
ЦиліндриКлапанний механізмРозгін (с)
0-100 км/год
Максимальна швидкість
км/год
Витрати пального
(л/100 км)
середні
1.9 dCi 80187082 (60)/3400190/2000Р4OHC/821,71387,7
1.9 dCi 1001870100 (74)/3500240/2000Р4OHC/816,51557,7
2.0 dCi 90199590 (66)/3500240/1600Р4DOHC/1619,01457,9
2.0 dCi 1151995115 (84)/3500290/1600Р4DOHC/1615,01607,9
2.5 dCi 1352464135 (99)/3500310/1750Р4DOHC/1615,21658,6
2.5 dCi 1502464145 (107)/3500320/1500Р4DOHC/1613,51708,7


Renault Trafic III (2014-наш час) |






















Renault Trafic IІІ

2014 Renault Trafic L2 H1 - Fl.jpg Renault Trafic 3
Роки виробництва
2014-
Місце виробництва
Іспанія Іспанія, Сандувіль
Велика Британія Велика Британія, Лутон
Стиль кузова
мікроавтобус
фургон
шасі
Колісна база
L1 3098 мм
L2 3498 мм
Довжина
L1 4998 мм
L2 5398 мм
Ширина
1956 мм
Висота
1971 мм
Вага
1661-1736 кг
Споріднені
Fiat Talento
Opel Vivaro
Nissan NV300
Подібні
Citroën Jumpy
Peugeot Expert
Fiat Scudo/Fiat Talento
Volkswagen Transporter
Hyundai H-1
Opel Vivaro
Mercedes-Benz Vito
Ford Transit Custom
Toyota ProAce


Renault Trafic 3




Nissan NV300



Opel Vivaro Combi 1.6 BiTurbo CDTI ecoFLEX (B) – Innenraum, 7. Oktober 2015, Düsseldorf.jpg


Влітку 2014 року стартує продаж третього покоління Renault Trafic. Виробництво буде здійснюватись в Сандувілі. У виробництво вже інвестовано близько 230 мільйонів євро. Автомобіль комплектується дизельним двигуном 1.6 CDTI різної потужності.


Renault Trafic третього покоління доступний у двох варіантах довжини кузова та висоти даху при загальній вантажомісткості у 5.2 м3 та 8.6 м3 та максимальній вантажопідйомності до 1.269 кг. Можна обрати один з чотирьох доступних дизельних двигунів. Основою для усіх чотирьох послужив 1.6-літровий двигун dCi. Двигуни dCi 90 з 89 кінськими силами гальмівної потужності та dCi 115 з 113 конячками йдуть у комплексі з одинарними турбокомпресорами, а dCi 120 на 118 сил та dCi 140 на 138 – з двома турбінами для підвищення потужності. При змішаному циклі економічність становить 4.91 л/100км з двигуном на 118 конячок. Такі показники автоматично роблять його одним з найбільш економічних фургонів, з нині представлених на ринку. На вибір доступно три комплектації: Business, Business+ і Sport. Усі вони постачаються з: DAB радіо, Bluetooth, контролем стабільності, сталевою перегородкою кузова, системою дистанційного замикання дверей та розсувними бічними дверима. У комплектації Business+ буде додано: систему кондиціонування повітря, задні сенсори паркування та систему «Mobile Office» від Renault. Модель Sport додасть: колеса з литими дисками, систему супутникової навігації з сенсорним екраном та круїз-контроль[4].



Двигуни |



























МодельОб'ємПотужністьКрутний моментКомбінована витрата пального
(л/100 км)
1.6 dCi1598 см³66 kW (90 к.с.) при 3500 об/хв260 Нм / 1500 об/хв6,5 ("ECOFLEX" 6,11)
1.6 dCi1598 см³85 kW (115 к.с.) при 3500 об/хв300 Нм / 1750 об/хв6,5
1.6 dCi BITURBO1598 см³88 kW (120 к.с.) при 3500 об/хв320 Нм / 1500 об/хв5,91
1.6 dCi BITURBO1598 см³103 kW (140 к.с.) при 3500 об/хв340 Нм / 1750 об/хв6,5 (6,11)


Версії кузова |

































































КузовВерсіяКолісна база (мм)довжина (мм)Висота (мм)Вага (кг) 1Повна маса (кг)1
KastenwagenL1H13098499819711661–16832740 - 2760
KastenwagenL1H230984998~25001661–16832920
KastenwagenL2H13498539819711691–17362960 - 3010
KastenwagenL2H234985398~25001691–17362900
DoppelkabineL1H13098499819711805–18232740 - 2920
DoppelkabineL2H13498549819711860–18792920 - 2948
CombiL1H13098499819711665-16852740 - 2960
CombiL2H13498539819711690-17402845 - 2895


Зноски |



  1. Каталог Renault Trafic 08.11.2010


  2. Wymiary i masy Renault Trafic – poznaj podstawowe wymiary i masy dla samochodów Renault Trafic 10-07-2010


  3. абв Renault TRAFIC 10-07-2010


  4. Как мы тестировали Renault Trafic 2016. automoto.ua. Процитовано 2016-09-22. 

























































































































































Отримано з https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Renault_Trafic&oldid=25131204










Навігаційне меню



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.396","walltime":"0.500","ppvisitednodes":"value":10359,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":82257,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":17784,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":18,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":2,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2634,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 283.234 1 -total"," 57.03% 161.517 4 Шаблон:Картка:Автомобіль"," 54.74% 155.031 4 Шаблон:Картка"," 31.28% 88.604 328 Шаблон:Картка/рядок"," 9.74% 27.592 1 Шаблон:Cite_web"," 9.27% 26.245 1 Шаблон:Commonscat"," 6.44% 18.254 2 Шаблон:Країна_з_прапорцем"," 6.20% 17.558 1 Шаблон:Tata_Motors"," 5.64% 15.964 3 Шаблон:Nobr"," 5.36% 15.188 2 Шаблон:ESP"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.013","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1188492,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1290","timestamp":"20190511210744","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Renault Trafic","url":"https://uk.wikipedia.org/wiki/Renault_Trafic","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0430u0441u043du0438u043au0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0456u0432 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2010-02-15T12:50:22Z","dateModified":"2019-05-11T21:07:44Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/2018_Renault_Trafic_SL27_Business%2B_Energy_1.6_Front.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":127,"wgHostname":"mw1258"););

Popular posts from this blog

Log på Navigationsmenu

Wonderful Copenhagen (sang) Eksterne henvisninger | NavigationsmenurSide på frankloesser.comWonderful Copenhagen

Detroit Tigers Spis treści Historia | Skład zespołu | Sukcesy | Członkowie Baseball Hall of Fame | Zastrzeżone numery | Przypisy | Menu nawigacyjneEncyclopedia of Detroit - Detroit TigersTigers Stadium, Detroit, MITigers Timeline 1900sDetroit Tigers Team History & EncyclopediaTigers Timeline 1910s1935 World Series1945 World Series1945 World Series1984 World SeriesComerica Park, Detroit, MI2006 World Series2012 World SeriesDetroit Tigers 40-Man RosterDetroit Tigers Coaching StaffTigers Hall of FamersTigers Retired Numberse