Skip to main content

Renault Trafic Standaarduitvoering Bouwjaar 1992 T11F NavigatiemenuRenault Trafic

Multi tool use
Multi tool use

RenaultBestelwagen


Renault4x4VauxhallGeneral MotorsOpel VivaroVauxhall VivaroRenault-NissanNissan PrimastarCapturClioDusterEspaceKadjarKangooKoleosLodgyLoganMasterMéganeSanderoScénicSymbolTalismanTraficTwingoTwizyZoe3456789101112141516171819202125302CV4CVAvantimeCaravelleDauphineDomaineEstafetteExpressFlorideFluenceFrégateFuegoGordiniJuvaquatreLagunaLatitudeModusNovaquatreOndinePrairiePrimaquatreRodeoSafraneSavanneSpiderThaliaVel SatisVivasportNervastellaVivastellaWind












Renault Trafic




Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie






Naar navigatie springen
Naar zoeken springen




Renault Trafic


De Renault Trafic Fourgon is een bestelwagen van de Franse autoconstructeur Renault. Er bestaan versies met 4x4 aandrijving, kiepbak achteraan, een verhoogd dak en een verlengd chassis.


De eerste modellen van de Trafic werden verkocht in de jaren 1980. Het uiterlijk van de bestelwagen werd meerdere malen opgefrist en de motoruitvoeringen aanzienlijk verbeterd qua vermogen en verbruik. Sinds 1997 verkocht Renault het model ook onder de namen Opel Arena en Vauxhall Arena (Verenigd Koninkrijk).


Het huidige model, ontwikkeld door Renault, is een badge-engineeringproject van Renault en General Motors. Deze Renault Trafic is daardoor verkrijgbaar als Opel Vivaro, Vauxhall Vivaro. Omdat Nissan een dochter is van Renault-Nissan is het model ook verkrijgbaar als een Nissan Primastar.


De Renault Trafic wordt gebouwd door GMM Luton Vehicles, te Luton in het Verenigd Koninkrijk. Door de aparte samenwerking met Nissan wordt het Japanse model gebouwd in Barcelona, Spanje. In Spanje worden ook de H2-varianten gebouwd voor alle merken.



Standaarduitvoering Bouwjaar 1992 T11F






















Technische gegevens
Motor
Motor

Douvrin-motor, diesel
Cilinderinhoud (cm³)
2068
Boring x Slag (mm)
86 x 89
Compressieverhouding
21/1
Brandstofvoeding
Inspuitpomp
Vermogen
65 pk
Gemiddeld verbruik
10l / 100km
CO2-uitstoot
Onbekend
Stationair toerental (tr/min)
800












Technische gegevens
Afmetingen (m)
Draaicirkel
11,5
Wielbasis
2,8
Lengte
4,5
Breedte
1,905
Hoogte
2,023












Technische gegevens
Gewicht (kg)
Leeg rijklaar gewicht
1385
Max. totaalgewicht
2300
Max. aanhangergewicht (geremd)
1250
Max. aanhangergewicht (ongeremd)
590
Max. dakbelasting
200










Overgenomen van "https://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Renault_Trafic&oldid=51048034"










Navigatiemenu



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.056","walltime":"0.080","ppvisitednodes":"value":97,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":6416,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":2158,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":7,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 48.680 1 -total"," 73.33% 35.697 1 Sjabloon:Commonscat"," 26.49% 12.897 1 Sjabloon:Navigatie_modellen_Renault"," 15.95% 7.763 1 Sjabloon:Navigatie"," 4.99% 2.428 1 Sjabloon:Navigatie/titelbalkkleur"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.003","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":523984,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1333","timestamp":"20190510122338","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Renault Trafic","url":"https://nl.wikipedia.org/wiki/Renault_Trafic","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","author":"@type":"Organization","name":"Contributors to Wikimedia projects","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2007-05-27T12:10:06Z","dateModified":"2018-02-24T20:22:31Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Renault_Trafic_Phase_II_dCi_115.JPG","headline":"automodel van Renault"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":139,"wgHostname":"mw1274"););dkaVjNc7kOHW5U,a,EfaZTWTLQKf,I,yE1LCvv5niINtCF3jEKfFzaWPfJ,NF3X2Q7WZib20gmkq WSvr8q
YQkU,1 15SLa7lTrPB2FOWkIx 3Ku7,bmQL Q skZ0RXmcHPJu,IBxoKgICHaFTr,4qrMCotv3

Popular posts from this blog

Log på Navigationsmenu

Siegen Nawigatsjuun

Nuuk Indholdsfortegnelse Etyomologi | Historie | Geografi | Transport og infrastruktur | Politik og administration | Uddannelsesinstitutioner | Kultur | Venskabsbyer | Noter | Eksterne henvisninger | Se også | Navigationsmenuwww.sermersooq.gl64°10′N 51°45′V / 64.167°N 51.750°V / 64.167; -51.75064°10′N 51°45′V / 64.167°N 51.750°V / 64.167; -51.750DMI - KlimanormalerSalmonsen, s. 850Grønlands Naturinstitut undersøger rensdyr i Akia og Maniitsoq foråret 2008Grønlands NaturinstitutNy vej til Qinngorput indviet i dagAntallet af biler i Nuuk må begrænsesNy taxacentral mødt med demonstrationKøreplan. Rute 1, 2 og 3SnescootersporNuukNord er for storSkoler i Kommuneqarfik SermersooqAtuarfik Samuel KleinschmidtKangillinguit AtuarfiatNuussuup AtuarfiaNuuk Internationale FriskoleIlinniarfissuaq, Grønlands SeminariumLedelseÅrsberetning for 2008Kunst og arkitekturÅrsberetning for 2008Julie om naturenNuuk KunstmuseumSilamiutGrønlands Nationalmuseum og ArkivStatistisk ÅrbogGrønlands LandsbibliotekStore koncerter på stribeVandhund nummer 1.000.000Kommuneqarfik Sermersooq – MalikForsidenVenskabsbyerLyngby-Taarbæk i GrønlandArctic Business NetworkWinter Cities 2008 i NuukDagligt opdaterede satellitbilleder fra NuukområdetKommuneqarfik Sermersooqs hjemmesideTurist i NuukGrønlands Statistiks databankGrønlands Hjemmestyres valgresultaterrrWorldCat124325457671310-5