Renault Trafic Indholdsfortegnelse Trafic I (1980−2001) | Trafic II (2001−2014) | Trafic III (2014−) | Referencer | Eksterne henvisninger | NavigationsmenurrrrInternational Van of the Year award (på engelsk)Neuer Renault Trafic wird ab 2014 in Sandouville vom Band laufen (på tysk)Crashtest af Renault Trafic, 2012Neuer Renault Trafic: Generationswechsel im FrühsommerHur säker är bilen? 2015Hur säker är bilen? 2017Nissan NV300: Primastar-Nachfolger kommt 2016Fiat kann jetzt BulliCrashtest af Renault Trafic, 2015Vivaro production keeps on rolling, 24. september 2013Karmann Colibri (på tysk)Renault TraficOpel VivaroNissan PrimastarOfficielt websted for Renault TraficOfficielt websted for Opel VivaroOfficielt websted for Fiat TalentoOfficielt websted for Nissan NV300rOfficielt dansk websted for Renault personbilerOfficielt dansk websted for Renault TrucksrOfficielt dansk webstedOfficielt internationalt websted
CapturClioDusterEspaceFluenceKadjarKangooKoleosLatitudeLoganMéganeModusSafraneSanderoScénicStepWaySymbolTalismanThaliaTwingoTwizyWind6CV/NNKZMonasixMonastellaReinastellaMonaquatreNervahuitNerva Grand SportNervastellaPrimaquatreVivaquatreVivasixViva Grand SportVivastellaCeltaquatreJuvaquatreNovaquatreSuprastellaA106A108A110A310A610GTASport SpiderCSRAE/MagnumMaxityMidlinerMidlumPremiumKeraxGPH1HOPEYLYVMovanoVivaroChevetteTigraTigra TwinTopCorsaABCVitaABOlympia RekordRekordP1P2AsconaABCVectraABCMantaCalibraKapitänAdmiralDiplomatSenatorMerivaAZafiraASintraBlitzV 3000Bedford BlitzIsuzu MidiCampoArenaPatentmotorwagen „Lutzmann"4/8 PS „Doktorwagen"4/12 PS „Laubfrosch"RegentOpel 1 Liter til Opel „6"P4OlympiaKadett ISuper 6AdmiralKapitän '39
Renault-bilmodellerVarebilerMinibusserForhjulstrukne bilerBaghjulstrukne bilerBiler introduceret i 1980Biler fra 1980'erneBiler fra 1990'erneBiler fra 2000'erneBiler fra 2010'erneÅrets Varebil i Danmark
varebilerminibusserfranskebilmærkeRenaultSociété des Véhicules Automobiles de BatillyGeneral MotorsVan of the YearRenault-NissanGM Manufacturing LutonSandouvilleLe HavreNissan Motor IbéricaFiatRenault EstafetteRenault MasterforbaghjulstrækkassevognladvognbenzinmotorerkWhkdieselmotorerFord TransitMercedes-Benz T1motorgearkassefirehjulstrækforrudefaceliftlicensGeneral MotorsStorbritannienBrasilienTata MotorsIndienTata WingerautocamperRenault Masterjoint ventureNissanOpelBarcelonaVesteuropakarrosseriformencommonrailEuro3-normenfaceliftØsteuropapartikelfiltergearkassekassevognmandskabsvognminibusladvognpersonbilsudgavepersonerThe Coca Cola CompanyturbodieselmotorerautomatgearsvenskeforsikringsselskabFolksamulykkerSandouvilleLutonkollisionsmartphonestabletslaptopstouchscreendisplayinstrumentbrættetbakkameraautocamperFiatFiat Scudo
(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003ELuku003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="da" dir="ltr"u003Eu003Cpu003EI u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Fokusm%C3%A5ned/maj_2019" title="Wikipedia:Fokusmåned/maj 2019"u003Emaj 2019u003C/au003E fokuserer vi på u003Cbu003Elokaliteter i Danmark som ikke er beskrevet på dansk Wikipediau003C/bu003E.u003Cbr /u003EDu kan desuden deltage i årets u003Ciu003Eu003Ca href="/wiki/Bruger:Ramloser/for%C3%A5rskonkurrence_2019" title="Bruger:Ramloser/forårskonkurrence 2019"u003Eforårskonkurrenceu003C/au003Eu003C/iu003E.nu003Ciu003Eu003Csmallu003E(u003Ca href="/wiki/Hj%C3%A6lp:Sitenotice" title="Hjælp:Sitenotice"u003ELæs her om sitenoticeu003C/au003E)u003C/smallu003Eu003C/iu003Enu003C/pu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());
Renault Trafic
Spring til navigation
Spring til søgning
Renault Trafic | |
---|---|
Produktion | |
Producent | Renault |
Model | Trafic |
Produktionsår | 1980− |
Karrosseri og platform | |
Type | Varebil |
Karrosseriformer | Kassevogn Ladvogn Minibus |
Drivlinje | |
Motorer | 4-cyl. benzin- og dieselmotorer |
Kronologi | |
Forgænger | Renault Estafette |
Renault Trafic er en serie af varebiler og minibusser bygget af det franske bilmærke Renault siden sommeren 1980. Den første modelgeneration blev bygget af Société des Véhicules Automobiles de Batilly.
Som følge af den nye samarbejdspartner General Motors blev den anden modelgeneration også solgt som Opel Vivaro hhv. Vauxhall Vivaro. Efter introduktionen af Trafic II og Opel Vivaro blev begge valgt til Van of the Year 2002.[1] På grund af den fransk-japanske alliance Renault-Nissan blev modellen også solgt under navnet Nissan Primastar. Såvel Trafic II, Nissan Primastar og GM-varianterne blev fremstillet hos GM Manufacturing Luton.
Den i 2014 introducerede tredje modelgeneration af Trafic fremstiller Renault igen selv på sin fabrik i Sandouville ved Le Havre, mens efterfølgeren for Nissan Primastar, Nissan NV 300, produceres hos Nissan Motor Ibérica.[2] I 2015 tilkom med Fiat en yderligere samarbejdspartner. Som følge heraf sælges Trafic/Vivaro/NV 300 fra 2016 også som Fiat Talento.
Indholdsfortegnelse
1 Trafic I (1980−2001)
2 Trafic II (2001−2014)
2.1 Motorer
2.1.1 Tekniske data
2.2 Udstyr
2.2.1 Trafic Evado
2.3 Sikkerhed
3 Trafic III (2014−)
3.1 Tekniske data
3.2 Fiat Talento
4 Referencer
5 Eksterne henvisninger
Trafic I (1980−2001) |
Renault Trafic I | |
---|---|
Renault Trafic kassevogn (1980−1989) | |
Produktion | |
Andre navne | Chevrolet Space Van Opel Arena Vauxhall Arena |
Produktionsår | 1980−2001 (på licens siden 2007) |
Produktionssted | Batilly, Frankrig |
Karrosseri og platform | |
Teknik | For- eller baghjulstræk |
Beslægtede | Renault Master Renault B-serie Tata Winger |
Drivlinje | |
Motorer | Benzin: 1,4−2,2 liter (35−74 kW) Diesel: 1,9−2,5 liter (44−55 kW) |
Dimensioner og vægt | |
Længde | 4337−4434 mm |
Bredde | 1905 mm |
Højde | 2037 mm |
Egenvægt | 1200−1300 kg |
Ved sin introduktion i september 1980[3] afløste den nykonstruerede Renault Trafic forgængeren Renault Estafette.
Trafic dækkede vægtklassen fra 2,1 til 2,8 tons. Samtidig kom den teknisk identiske, større Renault Master, som dækkede vægtklassen fra 2,8 til 3,5 tons, på markedet. Usædvanligt for en varebil var valgmuligheden mellem for- og baghjulstræk i samme modelserie. Der fandtes modellerne Trafic-T (Traction = forhjulstræk) som minibus og Trafic-P (Propulsion = baghjulstræk) som kassevogn og ladvogn. Master havde baghjulstræk. Egenvægten var angivet til 1200 til 1300 kg.
Modellen fandtes med benzinmotorer fra 35 kW (48 hk) til 59 kW (80 hk) og dieselmotorer på 44 kW (60 hk) og 49 kW (67 hk). Bilen havde, ligesom mange andre biler i dette segment, et meget kantet design.
Ligesom Ford Transit fra 1965 og Mercedes-Benz T1 fra 1977 var modellen ikke længere ligesom forgængeren bygget med motoren under førerhuset, men derimod med en kort motorhjelm foran førerkabinen, hvor motor og gearkasse var monteret. Motorhjelmen var udformet aerodynamisk hen over kølergrillen og dannede sammen med forruden en linje op til taget.
Som kombination af for- og baghjulstræk blev Renault Trafic fra midten af 1985 også tilbudt med firehjulstræk.
Den varebilsagtige front med skrå motorhjelm og forrude blev i maj 1989 efter et facelift igen aerodynamisk forbedret og tilpasset tidens smag med afrundede former. Samtidig steg motorydelserne, så modellen nu fandtes med to dieselmotorer med 48 kW (65 hk) og 55 kW (75 hk) samt en benzinmotor med 70 kW (95 hk).
Et yderligere facelift fulgte i juni 1994 med endnu en ændring af motorprogrammet. Modellen fandtes nu med dieselmotorer med 48 kW (65 hk) og 55 kW (75 hk) samt en benzinmotor med 74 kW (101 hk). Herefter blev modellen produceret frem til maj 2001.[3]
I midten af 1997 begyndte Renault Trafic med mindre modifikationer også at bygges på licens af General Motors, da denne fabrikant efter flere års pause igen ville have en varebil i modelprogrammet. Denne model blev frem til starten af 2000 solgt under navnet Opel Arena, i Storbritannien som Vauxhall Arena og i Brasilien som Chevrolet Space Van.
Den af Tata Motors i Indien siden 2007 byggede Tata Winger er i vidt omfang baseret på Trafic I.
Renault Trafic (1989−1994) som autocamper
Renault Trafic (1994−2001) som kassevogn med højt tag
Bagfra
Opel Arena (1997−2000)
Tata Winger (2007−)
Trafic II (2001−2014) |
Renault Trafic II | |
---|---|
Renault Trafic Combi (2001−2006) | |
Produktion | |
Andre navne | Lada-Renault M90 Nissan Primastar Opel Vivaro Vauxhall Vivaro |
Produktionsår | 2001−2014 |
Produktionssted | Luton, Storbritannien |
Karrosseri og platform | |
Teknik | Forhjulstræk |
Resultat i Euro NCAP- kollisionstest | (2012)[4] |
Drivlinje | |
Motorer | Benzin: 2,0 liter (86−88 kW) Diesel: 1,9−2,5 liter (60−107 kW) |
Dimensioner og vægt | |
Akselafstand | 3098−3498 mm |
Længde | 4782−5182 mm |
Bredde | 1900−2232 mm |
Højde | 1915−1980 mm |
Egenvægt | 1785−1976 kg |
I maj 2001[3] kom den anden modelgeneration af Trafic på markedet. Også denne model er, ligesom Renault Master fra slutningen af 1997 og frem, bygget i joint venture med Nissan og Opel. Dens søstermodeller hedder Opel Vivaro (2001−) og Nissan Primastar (2002−).
Renault udviklede Trafic i samarbejde med General Motors. Modellen blev bygget på GM Europe's fabrik Luton i Storbritannien samt hos alliancepartneren Nissans fabrik i Barcelona. Siden 1998 har Renault i Vesteuropa været markedsfører for lette erhvervskøretøjer op til 3,5 tons tilladt totalvægt.[kilde mangler]
Bilens front blev igen optisk rundere og karrosseriformen virker med ned-/indadgående dråbeformede forlygter, en kuppel under fører- og passagersædet samt de i de med plastic beklædte karrosserikanter monterede baglygter meget futuristisk, hvorved modellen med let øget lasteevne på 1000 og 1200 kg optisk set virkede lidt mindre end forgængeren. Trafic findes i den normalt lange version L1 (4782 mm) samt i en ekstra lang version L2 med 400 mm større længde i bilens bageste del foran de bageste hjulkasser.
I august 2014[5] blev produktionen af Trafic II indstillet.
Motorer |
Trafic II fandtes med flere forskellige benzin- og dieselmotorer. 1,9-liters commonrail-dieselmotoren fandtes i to effekttrin, som begge opfyldt Euro3-normen.
I sommeren 2006 fik Trafic et let facelift og tekniske modifikationer. En Quick-Shift-gearkasse med seks gear blev tilføjet modelprogrammet. Den svageste motor havde nu 66 kW (90 hk) mod før 60 kW (82 hk). De to svageste motorer blev boret op fra 1,9 til 2,0 liter og kunne opfylde Euro4 uden partikelfilter. 1,9-litersmotoren benyttes nu i de gamle modeller, som i Østeuropa sælges som Lada-Renault M90. Samtidig blev den tidligere 2,5-litersmotor øget i ydelse fra 99 kW (135 hk) til 107 kW (145 hk) for at modsvare denne motors effekttab som følge af monteringen af det for opfyldelse af Euro4-normen nødvendige partikelfilter.
Tekniske data |
Model | Cylindre | Ventiler | Slagvolumen (cm³) | Maks. effekt kW (hk) ved omdr./min. | Maks. drejnings- moment Nm ved omdr./min. | Motorkode | Topfart (km/t) | Byggeår |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Benzinmotorer | ||||||||
2.0 | 4 | 16 | 1998 | 88 (120)/5400 | 190/3750 | F4R 720 | 160 | 2001−2006 |
86 (117)/4700 | 186/3750 | F4R 820 | 2006−2008 | |||||
Dieselmotorer | ||||||||
1.9 dCi/DI/CDTI[a] | 4 | 8 | 1870 | 60 (82)/3500 | 190/2000 | F9Q 762 | 138 | 2001−2006 |
74 (101)/3500 | 240/1800 | F9Q 760 | 155 | |||||
2.0 dCi/CDTI | 4 | 16 | 1995 | 66 (90)/3500 | 290/1600 | M9R 780 | 145 | 2006−2014 |
84 (114)/3500 | 160 | |||||||
2.5 dCi/DTI/CDTI[a] | 4 | 16 | 2464 | 84 (114)/3500 | 290/1600 | G9U 630 | 2006−2011 | |
99 (135)/3500 | 310/2100 | G9U 730 | 163 | 2003−2006 | ||||
107 (145)/3500 | G9U 630 | 170 | 2006−2014 |
^ ab Opel/Vauxhall omdøbte i 2004 dieselversionerne fra D(T)I til CDTI
Alle motorer var som standard udstyret med sekstrins manuel gearkasse. 2.5 dCi/DTI/CDTI kunne som ekstraudstyr fås med automatiseret manuel gearkasse.
Modellen fandtes som kassevogn, mandskabsvogn, minibus og ladvogn.
Karrosseriform | Variantbetegnelse | Længde (mm) | Højde (mm) | Egenvægt (kg) | Tilladt totalvægt (kg) |
---|---|---|---|---|---|
Kassevogn | L1H1 | 4782 | 1959 | 1920–1927 | 2760–2900 |
Kassevogn | L2H1 | 5182 | 1959 | 1975 | 2960 |
Dobbeltkabine | L1H1 | 4782 | 1959 | 1920–1927 | 2760–2900 |
Dobbeltkabine | L2H1 | 5182 | 1959 | 1975 | 2960 |
Minibus | "Combi" / "Tour" / "Life" | 4782 | 1959 | 1920–1927 | 2760–2900 |
Minibus | "Combi" / "Life" | 5182 | 1959 | 1975 | 2960 |
Ladvogn | 4782 | 1940 | 1920–1927 | 2760–2900 |
Udstyr |
Trafic fandtes i såvel en personbilsudgave med op til ni siddepladser samt som varebil. Alt efter motor, akselafstand og vægtklasse fandtes der i alt op til 40 forskellige versioner af Trafic. Bilen fandtes som almindelig kassevogn samt som dobbeltkabine-kassevogn, begge med to forskellige akselafstande (3098 og 3498 mm). Kassevognen fandtes ud over den 1,98 m normalt høje version også i en ekstra høj udgave (2,50 m).
Personbilsudgaven fandtes i tre karrosseriformer "Combi", "Passenger Black Edition" og "Generation Evado". Trafic "Combi" fokuserede på funktionalitet og havde som standardudstyr otte siddepladser (med delvise ruder: seks siddepladser). Trafic "Combi" var især egnet til erhvervsmæssig transport af personer og gods.
"Passenger Black Edition" udmærkede sig frem for alt gennem sine tonede bag- og sideruder.
Renault Trafic Combi
(2006−2014)
Bagfra
Renault Trafic Passenger Black Edition (2011−2014)
Opel Vivaro kassevogn (2001−2006) fra The Coca Cola Company
Opel Vivaro kassevogn (Dobbeltkabine, 2001–2006)
Opel Vivaro minibus „Tour“ (2006−2014)
Bagfra
Nissan Primastar kassevogn
Trafic Evado |
Denne version blev siden 2008 tilbudt til storfamilier med tre commonrail-turbodieselmotorer mellem 84 kW (114 hk) og 107 kW (145 hk). Motorerne er kombineret med enten sekstrins manuel gearkasse eller sekstrins automatgear.
Sikkerhed |
Det svenske forsikringsselskab Folksam vurderer flere forskellige bilmodeller ud fra oplysninger fra virkelige ulykker, hvorved risikoen for død eller invaliditet i tilfælde af en ulykke måles. I rapporterne Hur säker är bilen? er/var Trafic i årgangene 2001 til 2013 klassificeret som følger:
2015: Som middelbilen[6]
2017: Mindst 20 % bedre end middelbilen[7]
Trafic III (2014−) |
Renault Trafic III | |
---|---|
Renault Trafic kassevogn (2014–) | |
Produktion | |
Andre navne | Opel Vivaro Vauxhall Vivaro Nissan NV 300 (2016−)[8] Fiat Talento (2016−)[9] |
Produktionsår | 2014− |
Produktionssted | Sandouville, Frankrig Luton, Storbritannien Barcelona, Spanien |
Karrosseri og platform | |
Teknik | Forhjulstræk |
Resultat i Euro NCAP- kollisionstest | (2015)[10] |
Drivlinje | |
Motorer | Diesel: 1,6 liter (70−107 kW) |
Dimensioner og vægt | |
Akselafstand | 3098−3498 mm |
Længde | 4999−5399 mm |
Bredde | 1956 mm |
Højde | 1971 mm |
I september 2014 introducerede Renault en ny modelgeneration af Trafic, som igen også sælges af Opel som Opel Vivaro. Produktionen af Trafic er nu blevet flyttet til Sandouville i Frankrig, mens Opel/Vauxhall-versionerne til Europa fortsat fremstilles i Luton, med undtagelse af modellerne med højt tag som produceres i Sandouville.[11]
I forhold til forgængeren har modellen fået en ny front med forbedret fodgængerbeskyttelse ved en kollision samt en lavere cw-værdi. Ud over det iøjnefaldende nye design er dørhåndtagene nu vandrette, hvilket øger brugervenligheden.
I kabinen er der lagt øget vægt på brugen af smartphones, tablets og laptops, som nu alle kan styres fra et 7-tommers touchscreendisplay på instrumentbrættet. Modellen kan nu også leveres med bakkamera. På grund af en specielt konstrueret skillevæg er det nu muligt at transportere op til 4,15 meter lange genstande i lastrummet og under passagersædet.
Det tyske Karmann Mobil har frem til 2017 bygget en autocamper, Colibri, på basis af Trafic III.[12]
Bagfra
Opel Vivaro Combi (2014–)
Bagfra
Førerplads
Nissan NV300 (2016−)
Tekniske data |
dCi 95 | dCi 115[a] | dCi 125 | dCi 140[a] | dCi 145 | |
---|---|---|---|---|---|
Byggeår | 9/2014− | ||||
Motordata | |||||
Motortype | R4-dieselmotor | ||||
Antal ventiler pr. cylinder | 4 | ||||
Fødesystem | Commonrail | ||||
Trykladning | Turbolader | Biturbo | |||
Køling | Vandkøling | ||||
Slagvolume | 1598 cm³ | ||||
Maks. effekt ved omdr./min. | 70 kW (95 hk) 3500 | 85 kW (115 hk) 3500 | 92 kW (125 hk) 3500 | 103 kW (140 hk) 3500 | 107 kW (145 hk) 3500 |
Maks. drejningsmoment ved omdr./min. | 260 Nm 1500 | 300 Nm 1500 | 320 Nm 1750 | 340 Nm 1500 | 340 Nm 1750 |
Udstødningsnorm | Euro 6 | Euro 5 | Euro 6 | Euro 5 | Euro 6 |
Kraftoverførsel | |||||
Drivende hjul | Forhjul | ||||
Gearkasse | 6-trins manuel | ||||
Præstationer | |||||
Topfart | 153 km/t | 168 km/t | 169 km/t | 181 km/t | 177 km/t |
Acceleration 0-100 km/t | 15,9 sek. | 12,4 sek. | 11,8 sek. | 10,8 sek. | 11,1 sek. |
Brændstofforbrug pr. 100 km ved blandet kørsel | 6,0 liter Diesel | 6,6 liter Diesel | 5,6 liter Diesel | 6,2 liter Diesel | 5,9 liter Diesel |
CO2-udslip ved blandet kørsel | 155 g/km | 174 g/km | 145 g/km | 164 g/km | 152 g/km |
^ ab Kun for Tyrkiet og Ukraine
Fiat Talento |
Siden 2016 sælges modellen også af Fiat under navnet Fiat Talento som efterfølger for Fiat Scudo.[9] Modellen produceres på Renaults fabrik i Sandouville.
Referencer |
^ International Van of the Year award (på engelsk) fra Internet Archives Wayback Machine (arkiveret 6. oktober 2017)
^ Neuer Renault Trafic wird ab 2014 in Sandouville vom Band laufen (på tysk) fra Internet Archives Wayback Machine (arkiveret 30. december 2015)
^ abc Bosch produktliste, viskerblade 2007/2008 (på tysk, engelsk, fransk, italiensk og spansk)
^ Crashtest af Renault Trafic, 2012 (hentet 17. december 2017, på engelsk)
^ Neuer Renault Trafic: Generationswechsel im Frühsommer auto motor und sport (hentet 17. december 2017, på tysk)
^ Hur säker är bilen? 2015 September 2015 (hentet 14. oktober 2016, på svensk)
^ Hur säker är bilen? 2017 September 2017 (hentet 17. december 2017, på svensk)
^ Baumann, Uli (17. februar 2016). "Nissan NV300: Primastar-Nachfolger kommt 2016" (på tysk). auto motor und sport. Hentet 17. december 2017.
^ ab Rogotzki, Andreas (15. september 2016). "Fiat kann jetzt Bulli" (på tysk). Auto Zeitung. Hentet 14. oktober 2016.
^ Crashtest af Renault Trafic, 2015 (hentet 17. december 2017, på engelsk)
^ Vivaro production keeps on rolling, 24. september 2013 (hentet 19. oktober 2015, på engelsk)
^ Karmann Colibri (på tysk) fra Internet Archives Wayback Machine (arkiveret 31. oktober 2016)
Eksterne henvisninger |
Wikimedia Commons har flere filer relateret til Renault Trafic
Wikimedia Commons har flere filer relateret til Opel Arena
Wikimedia Commons har flere filer relateret til Opel Vivaro
Wikimedia Commons har flere filer relateret til Nissan Primastar
Wikimedia Commons har flere filer relateret til Nissan NV300
Wikimedia Commons har flere filer relateret til Fiat Talento
Internet Movie Cars Database: Renault Trafic i film og tv-serier
Internet Movie Cars Database: Opel Vivaro i film og tv-serier
Internet Movie Cars Database: Nissan Primastar i film og tv-serier- Officielt websted for Renault Trafic
- Officielt websted for Opel Vivaro
- Officielt websted for Fiat Talento
- Officielt websted for Nissan NV300
|
|
Kategorier:
- Renault-bilmodeller
- Varebiler
- Minibusser
- Forhjulstrukne biler
- Baghjulstrukne biler
- Biler introduceret i 1980
- Biler fra 1980'erne
- Biler fra 1990'erne
- Biler fra 2000'erne
- Biler fra 2010'erne
- Årets Varebil i Danmark
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.500","walltime":"0.735","ppvisitednodes":"value":4976,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":101868,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":10978,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":16,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":26090,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 499.444 1 -total"," 33.72% 168.409 4 Skabelon:Infoboks_bil"," 19.37% 96.766 4 Skabelon:Infoboks"," 18.84% 94.074 3 Skabelon:Reflist"," 12.80% 63.949 4 Skabelon:Wikidata_image"," 8.83% 44.108 2 Skabelon:Kilde_nyheder"," 7.09% 35.389 2 Skabelon:Citation/core"," 6.85% 34.231 6 Skabelon:Commonscat"," 3.83% 19.152 2 Skabelon:Notelist"," 3.71% 18.530 5 Skabelon:Flagland"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.060","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1723434,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1263","timestamp":"20190501215538","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Renault Trafic","url":"https://da.wikipedia.org/wiki/Renault_Trafic","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q1140952","author":"@type":"Organization","name":"Bidragsydere til Wikimedia-projekter","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2011-12-17T17:34:05Z","dateModified":"2018-10-13T07:04:03Z"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":156,"wgHostname":"mw1268"););